به نام خداوند بخشنده مهربان 

 

با توجه به وجود رسانه های محدود کنونی چه مکانی بهتر از اینجا برای معرفی کامل و جامع شخصیت محمدابراهیم خاوریان میتوان پیدا نمود؟

من محمدابراهیم خاوریان نوجوان دهه هشتادی همانطور که در توضیح مختصر بلاگ مشاهده میکنید، خلاق هستم که دلیل استفاده از صفت خلاق رو در این مطلب شرح داده ام.مکان زندگی من سرخس خراسان رضوی است که تا چشم به جهان گشودم این شهر کوچک و مرزی را وطن خود دیدم وبه ان عشق ورزیدم.خوب بهتر است بیشتر در مورد حرفه و علاقه ام صحبت کنم : عکاسی!

 

در حدود چهار سال پیش از انتشار این مطلب ، علاقه ام درمورد عکاسی را در وجود خود دیدم و باعث شد به فکر پرورش ان باشم.این حرفه دقیقا ان چیزی بود که من از یک شغل و یا هنر میخواستم و نهایت لذت را از انجام ان میبردم، چرا که لازمه این کار لطافت و خلاقیت و البته یک روح آزاد بود که ان را درخود دیدم و خواستم که سختی های این مسیر پرفراز و نشیب رو متحمل بشوم.درهرحال، وارد مسیر مورد علاقه ام شدم و انگار خدا این را برایم میخواست.فردی روبه رویم قرار گرفت که تمامی این راهی را که من در حال طی کردن ان بودم را طی کرده بود و البته تفاوت سنی زیادی هم بامن نداشت و او هم یک دهه هشتادی بود. لطفی بود نه چندان کم از جانب خداوند که این شخص یعنی محمد نخعی کوشه که در مسیر من قرار گرفت و با من هم مسیر شد .ازان موقع بود که باعث شد به عنوان دوست و برادر همراه من باشد تا کنون که بنده توانستم به جایگاهی که اکنون دران هستم برسم. نتیجه این که الان با نام عکاس و یا فیلمبردار شناخته میشوم و این معلول چهار سال اموزش،تلاش و تجربه است که همچنان ادامه دارد.